Levmel Duyguveminigi bende 20+2deyim bugün yaptircam inşallah merak ettim sizler kaçıncı haftada yaptirdiniz diye😍
Sevimgencer Levmel ben 20. Haftada yaptırdım boyle bır agrı yook resmen tek kol kalkyorsun 3 gun agrıfan öldum
Duyguveminigi Sevimgencer bnde cok korktm boyle duyunca cevremden ama cok cok sukur hic bi agrim sizim ve atesim olmadi sanki hic yaptrmamis gibi
Nrplt Levmel 21 de yaptırdım ben ilk gün bişey yoktu 2 gün biraz ağrım oldu ama anlatılanlar gibi dayanılmayacak bi ağrı değildi herkesin acı eşiğinden farklı şekilde oluyor heralde 😊
edagoktug53 Ben ilk dozu 20. Haftamda oldum ikinci dozu işte 24. Haftamda oldum benim hiç ağrımadı. Demekki herkese etkisi farklı oluyor
halisemzrk İlk gün benimde acımadı sonra 2-3 gün resmen uyuyamadım kolum kalkmadı 😞 2. Dozda haftaya olucak hiç istemiyorum ama mecbur