berfika Yenidoğan bebek bezi kaç paket almalıyım bilgisi olan varsa yazarsa sevinirim bir numara diye geçiyor sanırım bir de hangi markadan memnun kaldınız acaba
kurkmantosuzmadonna berfika ben molfix kullanıyorum memnunum. Evet 1 numara alacaksınız. Ama tavsiyem stok yapmayın 1 paket yeterli olur. Çünkü her bez her bebeğin cildine uygun olmuyor bazen.
papatyakokulugece berfika kırklı paket aldım bir numara Molfix stok yapma hem her bez her çocuğa iyi gelmiyor hemde çabuk büyüyorlar
Zeyzeyy- berfika goon kullanmıştım 1 numara 3 paket 120 adetti yanlış hatırlamıyorsam bebeğim tombikti biraz ondan 2 numaraya çabuk geçmiştim şuan molfix kullanıyorum goon türkiyeden çekildi diye memnunum pişik yapmadı
hard sleepy kullanıyorum memnunum ama stok yapma çnkü bebek çabuk gelişiyor 1 numara bezleri ufak oluyor😊 en fazla 2 paket almanı tavsiye ederim
Burcu81- berfika 1 numara çok alma derim hemen büyüyorlar bide kesinlikle molfix net diğer bezler resmen karton gibi molfix yumuşacık çok memnunum
yucellirem 30 haftalık gebeyim bende. Molfix 60lı 1 numara 2 Paket aldım 2 numara 60lı 2 paket aldım bakalım umarım bebek memnun kalır amiiinn 😂
Nisanmomy berfika ben önce denemek için 1 paket prima premium aldım. Pişik ve alerjik bir durum yaşamadım. Bebeğin gelişimi ile ilgili bez bedeni değişiyor bence stok yapmadan 1 paket alıp deneyin memnun kalırsanız devam edersiniz