Beyzanury1234 hayırlı olsun benimde 2. Sezeryanim Bilkentte yapacağım tekrardan ama acil bı durumda buraya gidicem çünkü kontrollerm ve yakın olan bu hnagi doktor doğuma girdi sizin Rahime hoca girmiyor Seniha Betül çok iyi ama giriyor mu onuda bilmiyorum