gunespera benimde öyle çıkmıştı canım, ikili taramada yüksek risk grubundasın demişti doktor. Hemen fetal dna verdik. Beklemek çok zor , çok stresli. 6 günde çıktı benim sonuç. Çok şükür temiz çıktı. İçini ferah tut, inşallah seninki de temiz çıkar 🤲🏻🥰