Sblbrt Kızlar gerçekten erkek bebekler geç mi doğuyor benden sonra hamile kalan arkadaşımın kızı olacaktı doğurdu aramızda 1 hafta var bende 38 + 5 günlük hamileyim ve hiç bir belirti yalancı sancı falan da yok 🙄
Minaresad Kardii normal dogum mu? Allah anali babali buyutsun insaAllah. Kuvezde kalmasina gerek oldu mu?
Sareee Sblbrt 39+1 canım oğlum olcak 1cm açıklıkla bi haftadır bekliyorum belirtim bnimde yoktu ama bugün adet olcak gibi cok hafif agrı giriyo sizce bu belirti mi🤔🙈
Selvis Sareee değillll maalesef. O ağrılar bende uzun süredir var. Doktor normal olması dedi. Doğum sancısı geldiğinde anlıcaksın merak etme dedi.
Sareee Selvis oyy yine mi gelmiy🤦♀️o seviniyordum geliyo herald diye cuma kontrol var bakalım inşallah acılmam ilerlemiştir sizin açılma var mı
Fison K@Sblbrt#3974275 benim eltim oğlunu 38+5 de doğurdu bende oğluma hamileyim bana da geç doğar erkek bebeği diyorlar ama hayırlısı
Selvis Sareee var benim de bayadir ağrılar vardı hafif hafif günde bikaç kez 3-4 cm açılma var. Doktora dün gittim 5 cm de açılma olsa doğum sancısı gelmedikçe bebek gelmez sancılarını beklicez dedi.
Sareee Selvis anladım bakalım ne zaman gelmek isterlerse o zaman gelcekler artk biz isteyince olmuyo onların istemeleri lazım 😄
Leycanela Sblbrt benim çocuklarım hep geç doğuyor suni sancıyla 2 oğlum bir kızım var.vakti gelen doğuyor gelmeyeni de benim gibi zorla doğurtuyolar😂 cinsiyetle alakası olduğunu düşünmüyorum
Nesrinkrdnz1 Sblbrt bebekten bebeğe ve annenin durumuna göre değişiyor sanırım yeğenim 36 doğurdu tahminden 10 gün önce farklı bi arkadaş 40. Haftada bakalım biz neler yaşayacaz sağlıkla gelsinler kuzular 👼👼