mamded bendede var dı canım şuan 1,67 ye düştü hafta içi 75 haftasonu 50 mg kullanıyorum malesef gebelikte tiroid baskın oluyor ve birden yükseliyor bende bilmiyordum ilk bebeğimi tiroid yükseliğimden kaybettim sonrasında tirodlerim stresten yükseldi hamile kalamadım düşmeye başlayınca hamile kaldım hem hamile kalmayı zorlaştırıyor hemde bebekte zeka gereliği yapıyor doktor öyle söylemişti her ay dahiliyeye gidiyorum kan veriyorum