Selam kizlar,ben Azerbaycandan yaziram benimde tiroid sorunum var bi doktor iç diğeri içme diyor kafam çok dağinik.Bende Tsh 0.01 fazla düşük ve T⁴ 26.29 yani bilmiyorum ne yapmam gerek🤦6+3haftalik gebeyim,Bana Haşimotonun zehirli fazasi diyor doktor ilaç kullanmana gerek yok digeri mutlaka kullan diyor burda Propchil var onu bana yazdi