Madeinpelinn İkinci gebeliğim. Allahım gunaha girmek istemiyorum ama hamilelik hiç sevmiyorum doğurmak daha güzel. Hem psikolojikmen hem bedenen bence çok yıpranıyorsunuz hele 4 ay çok ağır bence :( doğurmak daha güzel doğurduktan sonraki psikoloji zor diyorlar ama en azından sevgisi birçok şeyi yeniyor. Karnındayken bebeği sevmiyorsun bile yani bir şey hissetmiyorsun ekstra bir de psikolojik yıpranma :((
merviiisko Bende çok zorlanıyorum yanlış anlaşılırım diye bi şey diyemiyorum üstelik bulantı vs hiç yaşamadım çok rahat geçti ilk aylarım ama artık kilo aldıkça kendimi daha kötü hissetmeye başladım hep aynı şeyleri giymek istiyorum kendime hiç bi şeyi yakıştırmıyorum içimden süslenmek bile gelmiyo kilo aldığım için ve daha 4 ay var asıl zorluk şimdi başlıyo🤦🏼♀️ yediklerine dikkat et onu yeme bunu ye yürüyüş ya da pilates yap her şeye dikkat etmek zorunda olmak beni çok yordu şimdiden
Es07 Hastalıklar,sorunlar,kaygılar mutlaka oluyor Bebeğin iyi olduğunu duymak paha biçilemez Sağlıkla gelsin tek isteğin bu oluyor bana göre
cansuvet Çok çok çok bunalmış hissediyorum hiçbir istediğim işi kendi başıma yapamıyorum bazen aciz hissediyorum ve sinirleniyorum ama doğunca geçecek diyip olumlu olmaya çalışıyorum (31+4)