gebetubis Merhaba 6 haftalık gebeyim tüp bebek doktorum gebelik takibimi yapmayacağını söyledi İstanbul da iyi bir ilgili doktor kimi önerirsiniz? Beni rahatlatacak bilgisi ve tüp bebek gebeliği kontrolü sağlayacak:))))umarım bulabilirim
buse76 gebetubis canım artık tüp bebek kontrolü diye düşünme bende tüp bebek ile hamileyim devlete gidiyorum doktora gittiğimde diyorum tüp diye sen artık normal gebesin diyo😂😂yani her hangi bir devlet hastanesine de gidebilirsin sadece ilaç kontrolünü tüp bebek doktorun yapsın
saltur gebetubis artık oradaki doktorun bakmaz zaten canım başka bir kadın doğuma yönlendirir çoğu böyle yapar ama yeni gideceğin doktorda belirtmende fayda var tüp bebek tedavisi ile hamile kaldığını bu benim 2.gebeliğim bu da tüp bebek her ikisinde de belirttim
Gks_01 gebetubis istanbulda değilim ama ben de normal devlet hastanesindeki kadın doğuma gittim ve tüm sürecimi de anlattım doktorum da çok şükür çok anlayışlı ve destekçi her konuda bilgi veriyor tüp bebek gebelik takibi farklı olmuyor artık normal gebelik takibi gibi ilerleyeceksiniz
gebetubis Teşekkür ederim haklısın ama insan tedirgin oluyor işte kontrol süreleri uzun ya sanırım ondan doktorlar uzun uzun anlatsın istiyoruz diğer tüm gebeler gibi 😅🤣normal gebeyiz ama gel de bize sor be bacım 🤭