ignur Iade eden oldu mu kizlar Faturam var 1 ay oldu alali Hastane icin almistim daha dogum yapmadim Bilgisi olan ?
zulemaa ignur yarın e bebeği arayip sor tabi ama 1 ayı geçmedi ise iade kabul ediyorlar faturası da varmiş zaten
ignur zulemaa degisim sureci 90 gundur yaziyor e bebek sitesinde İade 30 Bakalim yarin arayayim dediginiz gibi
ignur Kızlar elinde olan varsa goturun magazaya Çek veriyorlar Degisim yaptim bugun mamayi 1 ay gecmisti ama faturam vardi telefonda