zulemaa şöyle postların amacı anneleri korkutmaktan başka nedir? ‘ohoo sen daha dur bu iyi günlerin’ diyen teyzelerden farkınız ne? Sizce bu insanlar zor olacağını bilmiyor mu? Sıfırdan bir insan büyütmenin neresi kolay olabilir ki üstelik bizim içinde ilk defa yaşayacağımız bir olay olacakken. Oğlum doğduğunda dur bi emeklesin o zaman görücem, bi yürüsün o zaman görücem, bi 2 yaşına gelsin o zaman görücem diye diye korku içinde yaşattılar bütün anneliğimi. Halbuki büyüdükçe kolaylaşıyor kimseyi dinlemeyin güzel anneler ne hamilelik ne doğum ne de sonrası bi eziyet değil bi lütuf ve bu ışıltılı hayatı biz seçtik ✨