iremkrabiyik Kızlar regl 5 gün gecikti 3. Gun test yaptım silik çizgi çıktı az önce WC gittim peçeteyle kahverengi bisey kaldı başka yok yerleşme kanaması mı olabilir regl mi oluyorum kırmızı değil ama bu durumu yaşayanlar var mı lütfen cevap verin 🙏🏻
busraggyy iremkrabiyik kahverengi kanama yerleşme kanaması oluyor genelde ama şöyle söyleyeyim benimde silik çizgi çıkıp hamile olmadığım zamanlar olmuştu.. regl ilk başlarkende kahverengi akıntıyla başlayabiliyor umarım siz gebesinizdiir 🥰
kirmizikurdale Merhaba bende ayın 10 unda kahverengi lekelenmeyle karşılaştım sadece peçeteye gelen 3 gün sürdü adetim şuan 3 gün gecikti tiroid hastasıyım ondan dolayı mı böyle oldu çok arada kaldım test yapmak için kaç gün beklemeliyim
kirmizikurdale 4 yıllık evliyim hiç korunmadım kendiliğinden gebelik olmadı hiç çok test yaptım zamanında şuan tekrar yapmaya çekiniyorum biraz daha mı beklesem kararsız kaldım eşimdede bende de bir sorun yok