zulalyunus Hanımlar merhaba. Sizlere birşey danışmak istiyorum. Doruk hastanesine gidiyorum doğum paketi 75 bin lira olmuş. Bana çok yüksek geldi açıkçası. Bursa’da olup daha uyguna bildiğiniz bir özel hastane var mı acaba 💕
ecemk94 zulalyunus valla ben 2025 ağustosta medical parkta 70.000₺ aldık. 2026 fiyatı 90.000₺ olmuş. Hamileliğin başındaysanız 75.000₺ hala çok iyi fiyat görünüyor. Paket daha avantajlı çünkü
busraggyy zulalyunus fiyatları pek bilmiyorum ama genelde o civarlarda bir osmangazi aritmiye sorabilirsiniz sanırım orası doruktan daha uygun oluyor
Sedef21 zulalyunus ben özelde Muaneye gidiyorum anlaşmalı hastanelerinde oluyor doğum Medicanada olacak normal doğum 58 bin epidural ile 64 bin tl
maviportakal_ zulalyunus jimerde doğum 55 muayene 2bindi dorukta zaten doğum 60-65 (nilüfer) nst kontrol falan içindeyse 75 normal bence 2500 gibi zaten kontrol ücreti son haftalar zaten sık gideceksiniz
zulalyunus ecemk94 Aydayım. Beni 28. Haftaya kadar beklettiler en başında yapmak istedim doruk hastanesinde ama 28. Hafta doğum paketi vereceklerini söylediler malesef. 2 ay için 75 bin çok yüksek geldi
Busraaa16 Sedef21 merhaba ben de lotusta Naile Gökçe hanıma gidiyorum medicana ile anlaşmalı bize doğum paketi 85 bin dediler. Acaba sezeryanda mı farklı oluyor ve bahsettiğiniz fiyata ocak zammı dahil mi acaba biliyor musunuz?
ecemk94 zulalyunus aaa neden öyle yaptılar ki. Ama haklısınız 2 ay için çok yüksek rakam. Ben başındasınız sandım. Ben 4.haftamda almıştım paketi
Sedef21 Busraaa16 doktordan doktara değişiyor olabilir çünkü doktorlar da para alıyor bir kısmını hastaneye veriyorlar
ablaelos Busraaa16 merhaba, doğumunuz ne zaman. Güncel fiyatı biliyor musunuz Nail’e hanımın? Ben ilk kızımı onunla doğum yaptım hayat hastanesinden kendisinden ve bilgisinden çok çok memnundum
Busraaa16 ablaelos merhaba mayıs başı gibi görünüyor. Ben de ilk doğumumu hayatta Naile hanım ile yapmıştım 😊 Şu an muayene ücreti 3500, doğum için medicana ile anlaşmalı 85 bin 🌸
ablaelos Busraaa16 çok teşekkürler bilgi verdiğiniz için. Kaçıncı haftada cinsiyet söyledi Naile hanım? Kızımda 11. Haftada kız demişti bana. Şuan Bilecik’te yaşıyorum 13. Haftadayım kıza benziyor ama 21. Haftada ayrıntılıda netleşir dedi devlet hastanesindeki doktor. Bende tekrar bi Naile hanıma gitsem mi diye düşünüyorum.
Busraaa16 ablaelos her ikisinde de 12 de tahmin yaptı 16 da kesin söyledi cinsiyeti. Yani şimdi gitseniz de muhtemelen sadece tahmin, kesin değil diye çok vurgulayacaktır diye düşünüyorum 😊
ablaelos Busraaa16 Evet evet 11. Haftada %60 kız demişti zaten ama ben bilgisine çok güveniyorum tahminleri de doğru çıkıyor ☺️