Es07 kesinlikle öyle az biraz ayakta kalınca hemen ağrı oluyor aman sal gitsin boşver ya bebek doğunca zaten yorulacaksın son günlerini bari kendine zaman ayırarak dinlenerek geçir inşallah hakkında hayırlısı olur bol bol dua edeceğim 💕 allah kolaylıkla bebişine kavuşmayı nasip etsin