yusufasel011_ herkes yerleşme kanaması demiş ama yerleşme kanaması adetten 20 gün sonra olmaz bildiğim kadarıyla. Reglinizin birer hafta öncesi sonrası dönemde olur. Benim doktorum kanama durumunda renk, miktar ayırt etmeksizin öyle bir şey olursa acilen gel demişti. Bence riske atmayın ve acile gidin. Doktor görüp değerlendirsin riskli mi değil mi