Gulumsaw artımed canımm 13 gün gecikmem vardı ben gecikmemin bir kaç gün sonrası test yaptım negatif gördüm hep kuruma çizgim bile çıkmıyordu
böyle görüyordum içim rahat etmedi akşam dedim yine yapıcam ve dakikalar içinde böyle çıktı ve hala daha aynı bir değişim olmadı hamilelik belirtilerimi çok yoğun yaşıyordum ve affınıza sığınırak söylüyorum 31 aralıktan 6 sına kadar eşimle sık birlikteliğim oldu geri çekilme yoluyla hiç ihtimal vermezdim normalde adetim de bu kadar asla gecikme olmazdı ara da sırada en fazla 1 2 gün 🥰