Kızlar bundan 6 gün öncesine kaset test yaptım silik çıktı ikiside kuruma diye düşündüm 2 gün sonra tekrar erken gebelik aldım markası nimo yalancı poztif veriyormuş pozitifti çok çok silik di aynı gece kan verdim negatif kan sonucum bu ayı çok güzel değerlendirdim bu testleri yaptığımda adetime 4 ve 2 gün kala yapmıştım bugün 2 günüm geçiyor sabah erken gebelik yaptım hayalet çizgi denir ya öyle çıktı ama kuruma çizgisidir diye düşünüyorum çünkü baya beklemisti ama belirtiler bel ağrım aşırı fazla akıntım var ve kasıklarım hep batıyor iğne gibi az önce de özel bolgemin üst kasıklarım orta kısmından bir iğne saplanır gibi oldu hala 4 5 dakika da bir ağrı yapıyor okadar çok acıtan bir ağrı değil hafif ama ne yapmalıyım geç döllenme olsa testte çıkmaz mı veya belirtiler olduğunda testte çıkmıyor mu bilgi verir misiniz lütfen 🥺🥺🥺🫶🫶