Kizlar ilk iki bebegimde emzik tutmadi sevmediler. Bide esim de cok karsiydi emzige kesinlikle almalarini istemedi. Ama ben bu bebegimde kullanmak istiyorum. Sadece ne zaman vermem daha saglikli olur. Hastanedeyken versem meme reddi yasar miyiz acaba. Sonra versem tutar mi onu da bilmiyorum tecruebili anneler yazabilirseniz sevinirim