tugba0305 Kızlar vernel falan hikaye olmuş artık.Bingo soft kırmızı denedim en son ilk başlarda iyiydi şimdi o da kalıcı olmuyor.Bildiğiniz kalıcı olan bir yumuşatıcı markası var mı ? Çamaşırları aşınca kokusu etrafı sarsın istiyorum
ecemk94 tugba0305 ben bimden alıyorum. Bulut marka beyaz kutulu olan. Annem de onur marketteki hamarat beyaz olanı alıyor. Hatta onu daha çok beğeniyorum ama yakınlarımda onur market yok 😂
dgngr tugba0305 Downy Ultra Soft & Fresh Lavender & Vanilla Bean, Laundry Sauce Australian Sandalwood Fabric Softener En kalıcı olarak biliniyo. Ama ben omo express sıvı deterjan kullanıyorum. Deterjanı kullanınca yumuşatıcıya gerek kamıyo ve kalıcı.
dgngr tugba0305 Yumoş Extra 1440 ml Yumuşatıcı Lilyum – Coteks Komşu Çatlatan Çamaşır Yumuşatıcı-YEŞİLLİ STORE Mis Kokulu Yumuşatıcı Çeşitleri bilinen marka ama dediğin gibi kalıcılığı eskisi gibi değil
tugba0305 dgngr aslında yumuşatıcıya çok sıcak bakmazdim ama hamileyim güzel kokular istiyorum kötü kokan herşeyden tiksiniyorum
nuriyegcl Denemediğim yumuşatıcı kalmadı bu konudan dolayı eşim istiyor ki üzerindeyken rüzgar esse taa uzaklardan kokusunu alsın herkes 🤦🏻♀️ parfüm mü bu diyorum 3-5 kapak atmıyosun ondan diyor bide 🙄 yumoşun lotus olanı kullanıyorum kokusu çok güzel kalıcılığı fena değil umarım bir gün o yumuşatıcıyı buluruz 😅
tugba0305 nuriyegcl biraz fazla beklenti olmuş eşinizde ama şunu da duydum yumoş çamaşır parfümleri varmış ben denemedim ama bugün okudum isterseniz deneyin
monica50 tugba0305 nuriyegcl yakınlarınızda file market varsa actisoft beyaz sabun şiddetle tavsiye ederim. kokusu tekrar yıkayana kadar gitmiyor
Meleekdincc Peros sarı renkli olan bir çok kişi önerdi bana alırken tereddüt ettim ama kurutma da bile gitmiyor kokusu şuan a 101 de 10tl üzeri 65 TL’ye geliyor fiyatı da çok uygun
Es07 Yıllarca Yumoş mavi kullandım Ay maaş güzel kokuyorsun diyordu herkes Yan apartmandan soruyorlardı ne kullanıyorsun diye Alerjik hasta olunca hepsini bıraktım 🥺 Hiçbir şey sağlığımızdan kıymetli değil
Gks_01 Es07 ay bende onu kullanıyordum hamilelikte yumuşatıcı kokusu fazla gelmeye başladı bıraktım çok nadir minnacık atıyorum
Cicilininkini tugba0305 bende bimin bulut markasını alıyorum beyaz olanını gayette güzel kokuyor ve kalıcı da yumos kullanıyordum ama boykot ürünlerinden kacmaya calıstıgım için buna geciş yaptım memnunumm
tugba0305 papatyakokulugece bende kırmızı olanı kullandım ama çok gidiyor diye 5 lt olandan aldım sanki farklıydı hiç kalıcı değil içim rahat etsin diye dökmüş oluyorum resmen kokusu zerre kadar kalmıyor