Selam kızlar bu hikayemi pkolu olupta ümitsiz olanlar için yazıyorum 32 yaşındayım 5 sene boyunca çocuğum olmadı aşılama oldum kimyasal oldu sonra tekrar aşılama oldum bu sefer tuttu 4 yaşında oğlum var doktorlar bana kendiliğinden gebe kalamazsın dediler o yüzden ben 1 senedir korunmuyordum nasılsa olmuyor diye en son reglim 27 ekimde oldum sonra 3 aydır adet görmeyince duphaston kullandım onu kullandıktan sonra tekrar regl olmayınca doktora gittim kontrole başka söktürücü verir diye muayene oldum ve ben şok doktor kese gördü şu an 6 haftalık hamileyim kısacası kızlar Allah ol der ve olur asla ümitsiz olmayın