kızlar gece 12 itibariyle 38+1 oluyoruz allah nasip ederse inşallah. ben doğumdan çok meme ucu çatlağından korkuyorum. lansinohun meme ucu için olan kremini aldım onu iki gündür kullanıyorum öncesinde de hindistan cevizi yağı sürüyordum yaklaşık iki üç haftdır çok düzenli olmasa da… gümüş kpak aldım ama onu kullanmıyorjm henüz başka önerileriniz var mı şimdiden teşekkür ederim 🥹🩷🙏🏻