ilkiminannesi Ne yaptıysam ısınmıyor. 2 çorap giyiyorum dolaşıyorum kan dolaşımı olsun diye. Sıcak fön makinesi tutuyorum yok . Buzdolabı gibi😢
Merrriiii ilkiminannesi ben de hep öyleyim hatta rahimdeki kan dolaşımını da etkiliyor diye duymuştum tedirgin oluyorum. Stres olduğunda daha da artıyor