Yasminzuyka ah ah seni en iyi bu durumu çekenler anlar. Bende aynı sen gibiydim canım. Hatta hiç geçmeyecek sandım 6 kilo verdim. Her şeyden tiksindim yataktan çıkmıyordum iki güne bir serum takılıyordu.
Sana vereceğim tavsiyeler şunlar olur:
Canının istemediği hiçbişey için kendini zorlama bebek zaten o dönemde kandan besleniyor.
Sadece kuru gıdalar tüket. Tuzlu kraker mesela.
Yiyebiliyorsan patates haşla tuzla tuzla ye.
Miden yandığında (doktoruna da sorarak ) rennie şurup içebilirsin.
Bulantıma hiçbir hap fayda etmediği için kullanmadım sadece yatarak ve kusarak bulantılarla baş etmeye çalıştım.
Ve bu sorunun sadece sende değil çoğu gebede olduğunu ve geçtiğini düşün ☺️ Rahatlayacaksın Emin’im.. Duşa gir çık. Sürekli yatmaktan gocunma yat uyu ve sabret. Ha birde günahlarımıza keffaret olduğunu düşün. Anneliğin çok zor bir nimet olduğunu düşün psikolojik olarak ta rahatlarsın. Emin ol hepsi geçecek hatta iştahın açıldığında senbile şaşıracaksın veee çook sonra diyeceksin ki iyiki kusup zayıflamışım şuan çok fit bir hamileyim diyeceksin 😍 ben öyle diyorum şuan. 34 haftalığım ve sadece 61kiloyum. Zayıflamasaydım 70den fazla olurdum. Bebeğimde sağlıklı çok şükğr 🙏 Tekrar çok geçmiş olsun