remse46 embriyolarınız ayrı ayrı tüplerde dondurulduysa tek çözerler zaten tek konulur. Hepsi tek tüpteyse üçünü çözerler. yada ikisi tek tüp biri tekteyse o şekilde de oluyor çift yada tek konulur. Çiftte tutma şansı daha yüksek oluyor biri tutunuyor diğerin tutunamıyor gibi. Benim iki transferimde de çift konuldu teki tuttu kızım oldu ikinci de çift koydular çok şükür tuttu yine ama ikiz oldu mu henüz belli değil bunda