mrstug Kızlar bebek hareketleriniz bu haftalarda nasıl veya nasıldı ? Sıkmıydı ? Ben çoğu zaman akşam saatlerinde hissediyorum yalnız 🙄
Anneadayiii mrstug gece dinlediğimiz için galiba daha hareketliler bizim tosuncuk 29 oldu ama gündüz daha az ama akşam evdeyken uzanırken kımıl kımıl gece zaten tekme ile uyanmaya alıştık bir haftadır çok güzel bir duygu Allah herkese yaşatsın 🙏🏻😍😍
AZehraa mrstug ama normal diyorlar ben de iki gün üst üste çok az hissetmiştim hatta gaz bile olabilir diyodum hissettiğime birde öncesinde kanamam olmuştu çok korkuyodum ama çok şükür iyiydi ertesi gün oynamaya başladı iki gün sonunda.
anneeylul Bende en yogun gece hissediyorum hamdolsun. Yemek yedikten sonra biraz hissediyorm. Oyle surekli degil tabi benimki de.
Cbellle ebrarmom08 22. Haftanın huyu dan mıdır suyundan mıdır ıkı gundur ben de az hıssedıyorum emınn olamıyorum hatta acaba hareket etti mi diye?
Poncikpandaa Benimde 3 gün önce deli gibi kıpırdarken 2-3 gündür az hissediyorum. Bende korkmaya başladım valla. Normalmi acaba?😖
Deletedmom133 mrstug sabah akşam hissediyorum gece 2 3 de coşuyor bugün biraz sakiniz onun harici sürekli bende buradayım diye kendini hatırlatıyor 😊
Nalanktl mrstug çoğunlukla gece ama ben çalışıyorum işyerinde masa başında otururken akşama kadar durduğu yok. Pıtır pıtır mesela şuanda :)
Ozderr mrstug artık onunda normal bi uyku düzeni var sabahları cok hareket etmesini bekleme sen o vakitlerde iş güç yaparken haliyle yoruluyor minik. Bir bardak vişne suyu iç ve sessiz bir ortamda soluna uzan ve olacakları bekle 🥰