rapunzel70 bence haksızsın, neredeyse tüm başlıkları okuyan birisiyim konu fark etmeksizin burada insanlar hamile kalmaya çalışıp yıllarca deneyenler var haliyle hamile gördüğünde hatta gebelik testi çok net bir şekilde ikinci görünmesine rağmen paylaşan insanlar var, bu postları okuyup cevap yazmak keyfi görmezden gelebilirsin ama bu şekilde yorum yaparak insanların mutlu günlerine gölge düşürmeye hiçbirimizin hakkı yok bence kim nasıl mutluysa öyle yaşasın insanlar bazen bir şeylere inanmak istiyor bazen heves edebiliyor, sana zararı olmadığı sürece görmezden gelmek bence en normali