yigit211 ben de 2. Ye gebeyim aynı doktora söyledim tamm olur dedi
Sezeryan esnasında baglatacam
Yaş gelmiş 35 e daha ben bu yaştan sonra napim gebeligi
Allah olmayana versin
Biz bunları büyütürsek iyi🙂
Bazıları baglatsanda oluyor diyor da pek inanmıyorum
Ablam baglattı 3. Hamileliginde 10 sene oldu hamilelik oluşmadı yani