seniseviyorumallahim Son 10 gündür hareketlerini hissetmeye başladım oğlumun 🥰Fakat son 2-3 gündür baya baya hissediyorum ben bu çocuğu.. Vurup vurup duruyor 😀 sizlerde hissediyor musunuz benim gibi?
irmb seniseviyorumallahim 2. Gebeliğim 15 haftadan beri hissediyorum ama 19. Haftalarda gerçekten çok net oldu ilk gebeliğimde kızım sakin bir bebekti şimdi Allah nasip ederse 2. Si erkek gerçekten daha bu haftada çok net hissedebiliyorum
3kedili2bebekli seniseviyorumallahim evet özellikle dinlendigim saatlerde kızım hiç durmuyor resmen çocuk fırsat buldum tepineyim diyor çok hoşuma gidiyor özlemişim bebek hareketlerini 😍
seniseviyorumallahim kaptan03 dimi 😀 sanki birşeyler oldu içerde iki kat mı büyüdü ayağı mı uzadı noldu ☺️ nasıl tekmeler atıyor anlatamam
busu1 seniseviyorumallahim kaptan03 Gamzeee__ irmb seniseviyorumallahim seniseviyorumallahim Zehrailly sumgrler Ya bazen acıdığı oluyor muuu??🤔
seniseviyorumallahim Gamzeee__ ohh yaa iyiki yazmışım valla diyorumki bu kadar güçlü hissetmem normal mi diye kaç gündür kendi kendime evham yaptım 😀
seniseviyorumallahim irmb bende birden bire oldu. Aaaa dedim vuruyor valla 😀 eşim Dah küçük o kadar hissetmezsin vs diyordu. Yok diyorum bak vallahi güçlü vuruyor. Dün elini koydu. Dedi vallahi vuruyor😀🤣
bilgis irmb benimde ikinci hamileliğim ve 15. Haftamda hissettim diyorum acaba bana mı öyle geliyor demekki doğruymuş hissediyorum 🤣🤣
irmb seniseviyorumallahim bende şaşırdım gerçekten dediğim gibi kızım narin narin pıt pıt olurdu şimdi baya tekme atıyor güzel heyecanlar Rabbim sağlıcakla da kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏
Gamzeee__ Zehrailly şimdiden siddet gördük vallahi bacimsu sağlıkla al kucağına sizin cinsiyet belli mi peki biz daha öğrenemedik net şekilde ay sonu detaylıya kaldim
seniseviyorumallahim irmb amin inşallah 🥰 kızımda bu kadar dikkat etmemiştim çünkü Oğlum da küçüktü kızıma hamileyken, oğlumla ilgilenirken hamileliğim ne zaman bitti anlamamıştım bile ☺️
seniseviyorumallahim sumgrler bende minik minik hissediyordum fakat gerçek anlamda 2-3 gün oldu hissetmeye başlayalı. Kız bebekse belki minnoş vuruyordu. Benimki erkek maşallah futbol oynuyor içerde
happymommmfy sumgrler bende 18+2 yim ilk gebeliğim hissediyomuyum hissetmiyormuyum bilmiyorum endişe ettim böyle herkes hissedince😅
seniseviyorumallahim busu1 acıtmıyor ama tuhaf bir his oluyor bende. Birde benim belim çok ağrıyor ya 🥺
irmb busu1 şuan 19 haftalık olduğu için o kadar acıtacak boyutta değil benim ki evet hareketli durmuyor ama canım yanacak kadar değil
3kedili2bebekli seniseviyorumallahim hemen duruma uygun bir küçük bilgi paylasayim musadenizle anne karnında bebekler suyun icindeler anne hareket halindeyken bebek mışıl mışıl uyuyor anne dinlenince içerisi durgunlasiyor bebek uyanıyor ve kipirdiyor yenidoganlarin kucakta salinmayi sevmesinin sebebi de aslında bu ☺️
gizem0906 seniseviyorumallahim bu gece 20. Haftaya giriyorum ve özellikle açken sert vuruyor 17. Haftamda hissetmeye başladım o zaman pıt pıt atıyor gibiydi artık baya vuruyor
busu1 seniseviyorumallahim 20+5 te hissettim 3 gündür en net hissediyorum Bende bazısı aciyor Niyeyse bel bende de başladı ayakta kalınca bel kasık ağrısı mahvediyor