2 yaşında oğlum var onda cem sanhaldı heralde adını unuttm ozman üniversite hastanesindeydi şmdi özel biyer açmıl heralde dktorumun tavsiyesyle gitmiştim çok memnun kaldım baya inceledi baktı içim rahat ayrıldım şmdi tkrar hamileyim bu doktrum da liste verdi hamgisne gidersen artk dedi eftal avcıya gittim bu sfer çok övülen bi doktrdu deneyim dedm onda da memnun kaldım baya inceledi oda ama ücretler almış başını gidiyor 8 bin ödedm 😁 o paraya da bi zahmt ilgilensnler baya incelesnler 😁