buse76 valla canım hiç de hafif değil bayağı ağır yani. Evet normal kullanmaya çok güzel memnunum ama taşıması zor. Kullanışlı hem ön hem arka tarafa koltuğunun takılması açısından da bayağı iyi ama öyle aşırı memnuniyetim yok. Özellikle bebekken tam yatırdığında üstü tam kapanmıyor güneş vuruyordu çocuğun yüzüne bilmiyorum çok aşırı memnun değilmişim onu fark ettim şu an