ayseytm alyoo tabikide öncelikle sağlıklı alalım kucağımıza inş şu mübarek günlerde allah gönlümüze göre sağlıklı evlatlar versin ama gönlüm kızdan yana iki tane erkek doğurdum zaten 😂
alyoo ayseytm Ahaahhaha of 2 tane abisi olacak düşünemedim 😅 2 erkek zor olsa gerekkk ama size bi kız evlat lazım arkadaş gibi🥰 sağlıkla inşallah gönlünüzden geçen olsun❤️