gebebirhem çok haklısınız aslında benim de bir eksiğim kalmadı ama küçük şeyler sadece kaldı diyeyim, kıyafetler yıkanacak deterjan falan almadım daha onları da dediğiniz gibi bu haftalarda halletmeye çalışayım çünkü insanın bir anı bir anını tutmuyor