Kızlar ya cok acil bir çözüm bulmam lazım.
5 yaşında ki çocuğum bu aralar 1 hafta on gündür sürekli korkuyorum diyor. Hırsız gelirse anne bize bisey yaparsa anne. Evde karanlık olunca korkuyor. Kapılar kilitli mi diye soruyor. Akşam dışarıdaydım eşim yoktu yanımda. Sokakta eve gelene kadar “ Anne cok korkuyorum, ya şuan karşımıza hırsız çıkarsa? ” diye diye tedirgin bir şekilde geldi.
Hırsızın şuan olmayacağını, kendimizi savunabilecegimizi, dua etmemiz gerektiğini söylüyorum. İnanın cok sık konuşuyorum ama yok olmuyor.
Hatta öyle ki gece rüyasında hırsız gormus yavrum benim Kardeşinin eşyalarını çalmış. Uyandığında nefes nefeseydi . Ne yapacağım ? Nasil bir yol izleyeceğim? Şaştım kaldım. Cok üzülüyorum onun adına. 😓