Minikaydoganlar Doktorum hemen rahim ağzından kültür aldırdı enfeksiyon varmış açılmam varmış 2 hafta hastanede yattım antibiyotik tedavisi uygulandı çok şükür enfeksiyondan kurtuldum ama şimdi de başım da mantar belası var 10 günde bir kontrole çağırıyo doktorum şuan sadece Progestan alttan fitil sabah akşam kullanıyorum