Selinnnce Kizlar kandan ve igneden korkan fenalasan bayilan var mi? Nasil dogum yaptiniz ya da yapicaksiniz. Tecrubelerinizi paylasinda rahatlayalim😀 ben çok korkmaktayım çünkü
Dimple23 Beeen(dim) ...iğne fobim vardı kan vermek için 3 kişi uğraşıyodu hastanelerden kaçmışlığım bile var ...ama doğumda öle bi ana geliyosunuzki hiçbişi umrunuzda olmuyor doğum sonrası öncesi başka duygular içşndesiniz iğne yada kan gözünüze görünmüyo bile
Selinnnce Dimple23 gerçekten miii. Umarım benimde öyle olur. Doğum aklıma geldikçe elim ayağım uyuşuyor