Kızlar moralim çook bozuk. İlk 3 ay düşük tehlikesi var diye doktor tavsiyesi ile düşük ilacı kullandım. Hiç yataktan kalkmadım. Mide bulantısı ve tiksinme olmadığı içinde sanırım biraz yemek anlamında kaçırdım. 23+2 deyim ve 10 kilo aldım. Aynada kendimi hiç beğenmiyorum çok psikolojim bozuldu ağlama krizlerine giriyorum son 1 haftadır eski resimlerime bakıp. Benimle aynı durumu yaşayan var mı? :(