Arkadaşlar ben bugün kürtaj oldum 14 ocak yani rahmimde perde var ameliyat olmam gerekiyor anadolu yakasında ameliyatı güzel geçen ve ardından hemen hamile kalan kişiler var mı aranızda önerebileceğiniz bir doktor var mı 3 ay sonra ameliyat olmayı düşünüyorum