Hatnbnr Kızlar 35 haftalık hamileyim kalp kapakçığımda romatizma çıktı böyle bi sorun yaşayan varmı ve bu hapı kullanan hamileliğinde
ney101_ Hatnbnr Bende kullaniyorum ritim bozuklugundan dolayi.Doktorum bana gunde iki kez ic.Biraz rahatlayinca 1 e dusur sonra tamamen birak dedi
ney101_ Hatnbnr bende korkuyorum biraz ama rahatladim artik icmeyeyim dedigimde tekrar carpinti ve gogus sikismasi oluyor.Gunde tek doz aliyorum o yuzden.Dikkat edilmezse dogumda kalp durmasi bile olabilirmis
Hatnbnr ney101_ bende tek doz alıyorum Allah esirgesin bende dedm içmek istemiyorum dye de hemşire bana kalp krizi geçirirsin haberin olmaz dedi iç dedi mecburen içiyorum Allah yardımcımız olsun