Egelikiz20
Canım, üzülme ya 😢 Kimyasal gebelikler maalesef olabiliyor, ama bu senin gelecekte hamile kalamayacağın anlamına gelmiyor. Vücudun deniyor ve tutunmamış olabilir, bu tamamen normal bir süreç.
Göğüslerdeki ağrı da prolaktin ve hormon değişikliklerinden kaynaklı normal bir durum. Kendine çok yüklenme, vücudunu dinle ve moralini yüksek tutmaya çalış 🤲💛