sdkaaa Arkadaşlar 12+3 günlük iken test yaptırdım ve sonucu bu şekilde çıktı. Doktor gebelik şekeri ya da tansiyonu olması durumuna karşın riskli gebeliğe sevk etti
sdkaaa kubrasjsjs şehir hastanesinde girdim defalarca dna önermişlerdi 19. Haftada da bebeğimin kafasında kist olduğunu söylediler çarşamba günü özelde perinatolojiye gideceğim