6+5 bugün kalp atışı duyduk🤗 çok şükür bulantı vs hiç yok bende. Sadece sindiirm sorunu yaşıyorum, reflü gibi ağzımda yediklerim(ama yine yemeye devam djdnnd)
kasık ağrım ara ara oluyo, göğüs hassasiyeti bazen çok belirgin. Onun dışında bi askiyonum yık🙃