balyavrum2 hahahahha :) ben normalde 2. Çocuk düşünmüypdum canım rabbim nasip etti evet birtane oğlum var 2.sininde erkek olmasını istememdeki sebeb oğluma arkadaş olsun diye bide çok sevindi ona söylediğimizde hep erkek olsun erkek olsun diyo sırf onun için istiyorum :)))