yoncahan 1998sibel_ gözükür canım bebeği de görürsün Allah ın izniyle ben 6+3 de kalp atışını duymuştum
eylusssss 1998sibel_ 5+3 de kese göründü benim geçen hafta. Bu haftada kalp atışı dinlemeye gideceğim inşallah oda 6+4 olacak cuma günü
1998sibel_ Bebekkuzu yaa peki siz gördünüzmü özele gidicem birde altan muanede olmak istemiyorum açıkcası
1998sibel_ yoncahan ay inşallah allah razı oldun cuma günü gidicez bakalım bunun öncesş kimyasaldı da koekuyorum artık
1998sibel_ buketdeniz19 ay inşallah istanbul da oturuyorum devlet hastanelerinden pek kimse memnun değil bemde 1 kere gittim aman kötü tecrübe oldu onun özele gidicem
buketdeniz19 1998sibel_ kesinlikle özele git devlet hastaneleri çok kalabalık oluyor ve ilgilenmek istemiyorlar genelde tabiki her yerin hastanesi farklıdır
1998sibel_ İstanbulda oturup da avrupa yakasında memnun oldugunz hastane yada doktor var mı kızlar ya
1998sibel_ buketdeniz19 valla istanbul rezalet kanuni filan aman aman yani bakalım gidicem fiyatlar pahalanmaz inşallah