Kızlar bugün doktor kontrolünde 35 hafta 1 günlük bebeğimin kilosunun 2237g ve boyunun 45 cm olduğunu öğrendim bir hafta geride dedi bu zamana kadar hep kilosu öndeydi. Aşırı derecede kabızlık problemi yaşadığım için kendimi strese soktum sanırsam. Sizce bu tablo değişir mi ? Çok moralim bozuldu yada benim gibi olan var mı ?