Gamzekrkc1 Esramerym normal canım gitme boşuna. Doğum sancısını girdiği an anlarsın dinlenmeyle ılık duşl vs geçmez ve sık sık gelir
birdenizanasii Esramerym dayanılmayacak kadar çok bi ağrı ya da kanaman olursa gitmen gerekiyor diye biliyorum. İçim rahat etsin diyorsan gitmelisin bence 🌸 geçmiş olsun
kartanesi___ Gamzekrkc1 doğum sancısı ayırt edilebiliyor mu gerçekten benim de ilk gebeliğim en ufak ağrıda doğum sancısı mı acaba diyorum
Gamzekrkc1 kartanesi___ evet ediliyormuş bende çok vesveseliydim her ağrımda akıntımda vs doktorumu bunalttım resmen ve boşuna stres oldum. Hastaneye gitmek gereken acı kendini belli eder sormana bile gerek yok demişti doktor