mrvturkk nasminan Öyle mi ? Benim Plesentam rahmimi tam kapattığı için Trabzon’a sevk ettiler. Tam teşekküllü araştırma hastanesinde doğum gerekiyor dediler. Numune hastanesi bu durum için uygun mudur ki ?