gnlbrrgg Hanimlar adetim 8 gün gecikti doktora gittim rahim kalınlaşmış görünüyor dedi hamile de olabilir veya adet de olabilirsin dedi kan istedi yarın tekrar gel dedi sizde böyle oldu mu ve sonucu ne oldu benimle paylaşır mısınız
HunilerBenden gnlbrrgg Olabilir idrar testi yaptınız mı varsa orda da çıkar. Rahim kalınlaşması dediği gibi iki ihtimale yoruluyor.