ysmnvrl Kızlar 21+6 haftalığız ikiz kızlarım olucak inşallah. Eşim birinin adını Eflin istiyor : Sizce diğer isim kafiyeli olmak zorunda mı bana isim önerin yaaaa
3kedili2bebekli ysmnvrl yok ikizlerimin ismi Oğuzhan ve açelya yani hiç uyum yok şart değil ☺️eflin ve Ceylin güzel olabilir ama ☺️
bus2109 Bizde ikiz kız bekliyoruz nasipse Irmak ve Nehir isimlerine karar verdik başından beri Irmak istiyorduk ikinci bebişinde kız olduğunu öğrenince uyumlu olsun diye bu ismi seçtik 💕 Eflin de çok güzel ama yanına hangi isim uyumlu olur bilemedim ☺️
MM0106 3kedili2bebekli merhaba oğuzhan nasıl acaba kaç yaşında nasıl bir bebek ben bıraz ısmın enerjıaıne inanıyorum da çevrem de hıc yok ben de geçeyim Oğuzhan’a karar verdim💙
hanega İkiz kızlarım olursa hep adlarını umay ve ilay koymak isterdim ayyy bana da nasip eyle Allahım amin 🫶🏻🧡🥰 dua edin bana kızlarım
Fuunndaaa ysmnvrl benimde 30+5 iki kızım geliyor inşallah birisii Gökçe Umay birisine Aybüke İlay diye karar verdik :)
Semilk05 ysmnvrl ya benim eşimin amca kızları var Merve Müge çok güzel deniyor bana çok uyumlu geliyor