hollyymollyy Lökositim poziitf++ çıkmış doktorum orta şiddette enfeksiyon sayıyoruz dedi 6+5”m daha ama antibiyotik yazdı erken haftada içmek beni çokk geriyor :( molcef vermiş ilaç, kullanan var mı
elifoykum Ben de kullandım 6. Haftada solced diye bir antibiyotik mecbur kullandım çok yanmam vardı geçti şükür
hollyymollyy elifoykum benim yanma gbi sorunum yok ama aile hekiminin ilk aldığı idrar testinde çıkmıştı, bu haftada böbreklerim sanki ağrıyor gibiydi diye doktora söyleyince bi test daha verdim böyle çıktı :/ antibiyotik kullanmak üzüyor ama kullanmamakta olmaz