Kızlar başlığada yazdığım gibi 10 gündür falan regl ağrım var, hani böyle regl geldi gelecek gibi bi ağrı. Benim regl zamanıda böyle olurdu, karnım çok ağrır(kasıklarım) bide dizlerim bacaklarım ağrır. Yine aynı. Niye böyle oluyo acaba ya.. yarın randevu var doktorada bahsederim tabiki ama şu an biraz uzandım ve baya ağrıyo yani birde size sorayım dedim. Bebeğimin pozisyonu 2 hafta önce ters gelişti. Döndü mü dönmedi mi çok merak ediyorum normal doğum istiyodum dönmediyse sezaryen tarihi verilecek yarın dua edin hayırlısı kolayı neyse o olsun. 21 aylık oğlum var onun için normal istiyorum çabuk ayaklanabilmek için🥲